Cum este compusă echipa voastră?

Noi participăm la eveniment sub forma unei echipe alcătuită dintr-un fotograf şi un cameraman, în intervalul orar 10:00 – 5:00, în ziua respectivă. Pentru şedintele foto din ziua cununiei civile sau Trash the dress, intervalul orar îl vom stabili împreună cu voi (mirii), ţinând cont de locaţie şi de perioada anului în care se realizează.

 

Ca fotograf de nuntă, care este stilul tău?

Pe tot parcursul evenimentului, încercăm să îmbinăm fotojurnalismul cu latura artistică a fotografiei. Fotografia noastră este naturală, cât mai puţin editată şi punem mult accent pe instantanee. Vrem să vă surprindem aşa cum sunteţi voi, cu emoţiile şi bucuria începutului vieţii împreună.

Lucrăm foarte mult cu lumina şi culoarea ambientală. Bliţul îl folosim doar atunci când este necesar; în viziunea noastră, lumina artificială nu trebuie să-şi facă simţită prezenţa în fotografie. Bliţul trebuie să îmbunătăţească, nu să domine.

Pentru noi, fotografia de nuntă şi respectiv, a fi fotograf de nuntă, înseamnă 80% teren şi 20% procesare în studioul de editare. Nu vrem să edităm invaziv, fapt pentru care încercăm să realizăm fotografii bune direct din aparat.

Pe cât posibil dorim – împreună cu voi – să parcurgem programul şi să stabilim locaţiile pentru şedinţele foto şi orice alte detalii care experienţa ne-a învăţat să ţinem cont. În ziua nunţii, vom interveni acolo unde este cazul şi ne vom face nevăzuţi acolo unde momentul o cere.

 

Câte fotografii vom primi şi în ce format?

Depinde foarte mult de natura şi complexitatea evenimentului. Nu fotografiem cu gândul la cantitate dar din experienţă, putem spune că veţi primi minimum 800 de fotografii în format digital JPG şi maximum… câte putem duce si câte ne puteţi oferi! Vrem ca la final să primiţi fotografii cu esenţă şi mesaj puternic, nu mii de fotografii în rafală.

 

Câte ore filmate vom primi şi în ce format?

Formatul în care veţi primi materialul video este nativ Full HD (1920 x 1080p) bluray şi mp4. Am ales să codăm în două formate pentru a fi siguri că materialul video poate fi vizualizat şi în lipsa unui bluray player. Astfel veţi primi, pe lângă bluray-uri, 2 stick-uri USB personalizate ce pot fi accesate prin usb-ul televizorului sau cu ajutorul unui pc. Numărul efectiv de ore de filmare poate fi sau poate depăşi 4 ore – în funcţie de fiecare eveniment la care participăm - iar montajul filmului este de minim 2 ore.

Materialul brut îl vom edita într-o manieră simplă, cinematică, fără tranziţii de prost gust sau alte efecte artificiale ce pot dăuna filmului final. Ne-am făcut o obişnuită să îmbinăm toate momentele importante cu atenţie, iar experienţa care o veţi avea la vizionarea lui să nu vă lase să puneţi pauză.

 

După cât timp primim fotografiile şi filmul?

Având în vedere atenţia pe care o acordăm fotografiilor şi filmării realizate iniţial, timpul de post-procesare şi editare se măsoară între 3 şi 6 luni calendaristice. Toate fotografiile post-procesate vor fi predate pe minimum două dvd-uri personalizate, în format JPG. Filmul va fi livrat pe două suporturi digitale, blu-ray şi stick USB, toate în două exemplare.

 

Care este costul serviciilor voastre?

Oferta noastră pleacă de la un pachet standard de servicii foto-video. Acesta poate fi personalizat în funcţie de cerinţele fiecăruia dintre voi. Preţul devine important după ce alte detalii au fost puse la punct. Suntem convinşi că veţi găsi pachetul potrivit vouă.

 

Pachet standard

Fotografii (un fotograf pe toate durata evenimentului):

– minimum 800 fotografii in format digital toate editate (corecţie RGB, contrast, lumină, reîncadrare unde este cazul);

 

Video FullHD (un cameraman pe toate durata evenimentului):

– minimum 2 ore editate, 2-3 min Intro (clip de prezentare), meniuri personalizate pentru suporturile media (BluRay)

 

 

Livrarea materialelor video:

– 2 seturi blu-ray video HD

– 2 stick-uri 16 gb video HD

 

 

Extra:

– Al doilea cameraman / fotograf pe parcursul evenimentului

– Album Foto Fotocarte

– Şedinţă foto înainte (Save the date) sau după nuntă (Trash the dress)

– Şedinţă foto de familie după sau înainte de botez

– Fotografii printate pe loc (Mărturii) cu holder personalizat

– Gheaţă carbonică artificii şi aranjamente florale (prin colaboratorii noştri)

- Cabină foto